2008-02-09

Neon Signs vol 2





































9 comments:

josephzohn said...

Snyggt jobbat.
En del har jag, en del har jag inte ens sett ...

P-E Fronning said...

Jag kom just på att jag missat den viktigaste!!

josephzohn said...

Pricken över ...

P-E Fronning said...

...Tomtebogatan.

josephzohn said...

Tomtegatan :-)
.. passar väl en tomte som dig väldigt bra!!

P-E Fronning said...

Jag tänkte just säga detsamma, din gamle stortomte, men du hör väl snarare hemma på Brända tomten! God Jul! ;)

josephzohn said...

Jag personligen skulle aldrig publicera en neonskylt från Tomtebogatan, så tomte kan du va själv, sen sk*ter jag i var du är tomte någonstans!!

Lex10 said...

På våra kundservicesidor hittar du många användbara tjänster som kan hjälpa dig både innan och efter ditt GlyphJockey besök.

Kidding, of course.

P-E Fronning said...

I'm always in need of help after visiting GlyphJockey, Lex! So you'd better provide some...